- Niqo0Administrator
- Cinsiyet :
Mesaj Sayısı : 370
Yaş : 29
Nerden : Samsun
Ruh Hali :
Rep Puanı : 413
Rep Gücü : 0
Kayıt tarihi : 01/08/08
Skyrim'in yeni yetenek sistemi
Ptsi Şub. 14, 2011 6:13 am
Game Informer dergisinin yayınladığı yeni Skyrim haberinde Bethesda'dan
Todd Howard ile görüşen dergi oyunun azaltılan silah yetenekleri
hakkında konuştu. Howard, belli başlı silah tiplerinin geniş kategoriler
içerisinde kendi yetenek ağaçları bulunacağını söyledi.
Konu hakkında "Her yeteneğin kendine has bir ek özellik (perk) ağacı
bulunacak. Mesela tek elle kullanılan silahları örnek alalım. Buradaki
fikir şöyle ki, sizin tek el silahlarda yeteneğiniz bulunuyor, dolayısı
ile bundan ek bir avantaj kazanabileceksiniz. Tek el yeteneğinin
altında yine ufak bir yetenek ağacı bulunacak. Bununla birlikte gürzler
için, baltalar için ve kılıçlar için ayrı ayrı perk'ler bulunacak. O
yüzden diyelim ki sizde balta yeteneği mevcut bu yetenek yine tek elli
silahlar için ayrılmış perk ağacına dahil olur.
Bizce bu oyuna daha çok denge getirecek. Oyuna tek elli silahlarla
başlarsınız daha sonra bu yeteneğinizi arttırarak uzmanlaşabilirsiniz"
diyen Howard Bethesda'nın oynanış verdiği mücadeleyi açıkladı.
"Her defasında baştan başlamaya niyetlendik ve öyle silah çeşitleri
bulmak istiyorduk ki güzel bir oynanış sağlasın. O yüzden bu yetenekler
birbirinden ayrıldı. Tek elli silahlar ve, çift elli silahlar var,
okçuluk var. Gerçek oyun stilleri de bunlar zaten.
"Her bir ağaç için üzerine eğilebileceğiniz farklı bir kaç silah çeşidi
var. Dolayısı ile artık silahın ne olduğuna bakmanıza gerek kalmayacak
ve bu da oynanışta bir fark yaratacak. Bu arada oyunda bilindik mızrak
tarzında mızraklar yok" diyen Howard daha sonra ekleyerek "Şu an için
yok" dedi.
Mızrakları tamamen elemediklerini ancak bu konuda hiçbir söz
vermeyeceğini de belirten Howard "Mızrak tarzında bir silah gerçekten
mükemmel olurdu ama şöyle bir şey var ki oyundaki diğer silahlara çok
zaman harcadık" dedi.
Todd Howard ile görüşen dergi oyunun azaltılan silah yetenekleri
hakkında konuştu. Howard, belli başlı silah tiplerinin geniş kategoriler
içerisinde kendi yetenek ağaçları bulunacağını söyledi.
Konu hakkında "Her yeteneğin kendine has bir ek özellik (perk) ağacı
bulunacak. Mesela tek elle kullanılan silahları örnek alalım. Buradaki
fikir şöyle ki, sizin tek el silahlarda yeteneğiniz bulunuyor, dolayısı
ile bundan ek bir avantaj kazanabileceksiniz. Tek el yeteneğinin
altında yine ufak bir yetenek ağacı bulunacak. Bununla birlikte gürzler
için, baltalar için ve kılıçlar için ayrı ayrı perk'ler bulunacak. O
yüzden diyelim ki sizde balta yeteneği mevcut bu yetenek yine tek elli
silahlar için ayrılmış perk ağacına dahil olur.
Bizce bu oyuna daha çok denge getirecek. Oyuna tek elli silahlarla
başlarsınız daha sonra bu yeteneğinizi arttırarak uzmanlaşabilirsiniz"
diyen Howard Bethesda'nın oynanış verdiği mücadeleyi açıkladı.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
"Her defasında baştan başlamaya niyetlendik ve öyle silah çeşitleri
bulmak istiyorduk ki güzel bir oynanış sağlasın. O yüzden bu yetenekler
birbirinden ayrıldı. Tek elli silahlar ve, çift elli silahlar var,
okçuluk var. Gerçek oyun stilleri de bunlar zaten.
"Her bir ağaç için üzerine eğilebileceğiniz farklı bir kaç silah çeşidi
var. Dolayısı ile artık silahın ne olduğuna bakmanıza gerek kalmayacak
ve bu da oynanışta bir fark yaratacak. Bu arada oyunda bilindik mızrak
tarzında mızraklar yok" diyen Howard daha sonra ekleyerek "Şu an için
yok" dedi.
Mızrakları tamamen elemediklerini ancak bu konuda hiçbir söz
vermeyeceğini de belirten Howard "Mızrak tarzında bir silah gerçekten
mükemmel olurdu ama şöyle bir şey var ki oyundaki diğer silahlara çok
zaman harcadık" dedi.
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz